You was like a bolt from the blue...

Det sägs att änglar är vitklädda, har långt brunt hår. Men jag har sett en ängel i långt blondt hår och i mina ögon är hon den vackraste jag har sett. Det sägs också att det är svårt att träffa en söt ängel och titta henne i ögonen utan att bli blind. Jag tog risken, såg in i ängelns klarblå ögon, utan att bli blind. Jag har sagt till så mycket utan någon annan anledning än att försöka vinna denna vackra ängelns hjärta. Det sägs också att änglar enbart kommer upp i syner och drömmar. Om det passar för dom. Men isånnafall är jag ett undantag för jag ser en ängel dagligen inombords. Ängeln besöker mig i min drömmar utan anledning eller är det jag som kallar på henne? Vet inte, kommer nog aldrig få veta det heller. Även om jag skulle vilja så är jag nog inte tillräckligt stark nog för att få veta sanningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0