Det är roligare att säga ja än att säga nej :)

Den här helgen har förgyllt mitt liv på alla tänkbara vis :D, fattar inte hur jag har kunnat överleva utan honom, nej nu funderar jag på att ta bort alla inlägg och helt börja om som jag gör med mitt liv just nu :D, men tyvärr så hade jag inte en kamera med mig dock hade typ alla andra med sig kamror så jag kanska kan fixa fram bilder på hur roligt och underbart vi hade det i Jönköping, det var seriöst en riktigt stark gruppkänsla vi hade :D älskar mitt liv just nu :D och resten tar jag en annan gång för nu är jag övertrött och skulle egentligen må bäst av att ta och lägga mig nu :) kramiz på er alla<3

Kommentarer
Postat av: Alissa

Asså Jönköping, d var typ den BÄSTA helgen i mitt liv! Allt va heeelt underbart! :D :D

juste, nu har vi ju vår NG grupp oxå ;D vi måste planera lite :)

Nothing is impossible!! :D

2010-09-27 @ 19:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0