Dikter

När jag såg in i dina ögon
Visste jag att du var speciell
När jag kände din kropp emot min
Ville jag inte låta dig gå
När din mun var mot min
Kände jag ingenting
Om tiden hade kunnat stoppas
Skulle jag stoppa den.
Jag skulle stoppat den vid det
vackraste ögonblicket i mitt liv
Det ögonblicket upplevs bara en gång.
Det var min första kärlek
Mycket har vi gemensamt
Men ändå ingenting.
Du är kille och jag din tjej
Det är dags att säga det sorligaste orden som finns. Farväl min enda vän
Jag önskar att du ville se mig
Se mig som den jag är.
Jag hoppas dag som natt
att du vill ha mig tillbaka.
Du är den enda för jag känt såhär för
och der gör att jag inte kan låta dig gå
Ditt vackra namn är skrivet
Skrivet med bläck i min bok.
Din mjuka hud är en dröm
Min enda dröm.
Din underbara röst är musik
Musik i mitt huvud.
Men det värsta är
Du är inte min
Men jag önskar att du kunde bli min
Tänk på Vad du säger,
Det är Mig du sårar..
Tänk på vad du gör,
Snart gråter du tårar..
Snart blir allt för dig,
väldigt svårt..
För när jag slår tillbaka,
då slår jag jävligt hårt!
Orkar ite skriver för jag ska vara social med Yddsa nu :D
ny design på g oxå har nyss fixat in Julias design nu om den inte funkar uppdatera sidan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0