Finaste<33

Pokiize. Hur skulle jag kunna klara mej utan dej? Seriöst, du och Pika har gett mej två starka pelare eller vad man nu kan säga. Du och hon är så sjukt awesome, vet inte vars eller vad jag skulle vara utan er två. Hoppas du eller hon lämnar mej, tror inte att jag har styrkan att bli lämnad av er två, två av dem starkaste pelarna i mitt liv. Tack så sjukt mycket, om det inte vore för er två vet jag seriöst inte vars jag skulle vara i detta liv. Önskar att vi bodde närmare varandra så att vi kunde typ träffas oftare men men, nu är det som det är. Men aja, kanske ska sluta skriva nu. Men aa ni ska veta att jag aldrig tänker lämna er iaf. Hoppas att ni inte tänker lämna mej iaf. Kram älskar er mina allra finaste.<3 Älskar er ni är seriöst mitt allt, snälla jag ber er, lämna mej inte ensam i denna värld. Jag klarar inte ens av att tänka den tanken utan att börja storgråta.. Tack för att ni finns, älskar er enormt mycket mina finaste.<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0