Dina ögon

I dina ögon lyser hoppet, i dina ögon ser jag din själ, en liten flicka, osäker och skör. I dina ögon ser jag fruktan, förtvivlan men också livet. Den lilla flickan söker skydd, men dock så kastar alla ut dig, alla utan jag. Vet att typ få vet vem det e (aa) men ni som inte vet skadas ändå inte om öh inte vet xD men ska ta och sova nu natti natti kära älskade läsare :*<3 :D men en sak som jag vill ha svar på är vrf folk slutade kommentera helt plötsligt när jag gick till polisen för att det var EN som hade kränkt mejj ? Jag älskar nästan alla kommentarer alla utan dom kränkande :) och funderar på att göra om bloggen = bra idé ? Natti natti nu iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0